Jesteś tutaj: Start / Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
  • Dyrektor WSPL w sprawie skarg i wniosków przyjmuje w środy w godzinach 13:15 - 14:15 po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie. Jest możliwość złożenia skargi i wniosku drogą elektroniczną na adres email: wspl@wspl-gdynia.pl lub wypełniając Formularz kontaktowy w zakładce Kontakty.

Procedura składania skarg, wniosków i petycji (format PDF) 

 

  • Składania skarg i wniosków w Oddziale Pomorskim  NFZ.

            Szczegóły składania skarg i wniosków na stronie (proszę kliknąć na logo NFZ).

 

  • Jeżeli skarga dotyczy naruszenia praw pacjenta można ją złożyć do Biura Rzecznika Praw Pacjenta, Aleja Zjednoczenia 25, 01-829 Warszawie, lub telefonicznie na bezpłatną infolinię czynną w dni robocze od godz. 9:00 do 21:00 pod nr 0 800 190 590  oraz na adres e-mail: sekretariat@bpp.gov.pl.