Skargi i wnioski
- Dyrektor WSPL w sprawie skarg i wniosków przyjmuje w środy w godzinach 13:15 - 14:15 po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie. Jest możliwość złożenia skargi i wniosku drogą elektroniczną na adres email: wspl@wspl-gdynia.pl lub wypełniając Formularz kontaktowy w zakładce Kontakty.
Procedura składania skarg, wniosków i petycji (format PDF)
- Składania skarg i wniosków w Oddziale Pomorskim NFZ.
Szczegóły składania skarg i wniosków na stronie (proszę kliknąć na logo NFZ).
-
800 190 590 - Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego, etc. Infolinia czynna jest w dni robocze, w godzinach 8:00 – 16:00.